Waterpop is op zoek naar enthousiastelingen die willen helpen met het in beeld brengen van het festival.

Ben of heb jij:

  • Grote affiniteit met festivals en muziek;
  • Iemand die communicatief sterk is en snel schakelt;
  • Enthousiasmerend voor de doelgroep, pers en medewerkers;
  • Een sterk verantwoordelijkwoordelijkheidsgevoel;
  • Een neusje voor design;
  • Ervaring met Social Media;
  • En 18 jaar of ouder?

Mooi, dan ben je door de eerste selectie.

Als Publiciteit medewerkers help je bestuurslid Roy de Letter met de communicatie rondom Waterpop. Een paar zaken uit het functiepakket: je schrijft persberichten en onderhoudt contacten met de pers, je coördineert het ontwerp van de huisstijl samen met het ontwerpbureau, houdt de website en social media up to date en zorgt voor al het drukwerk (denk aan: posters, programmakaartjes, festivalkranten, T-shirts, gadgets). Deze zaken worden verdeeld over de werkgroep publiciteit, zodat we samen een knetterend festival neer kunnen zetten.

Op de festivaldag help je ook pers en fotografen. Ineens een cameraploeg van RTL die op de stoep staat, maar zich niet van tevoren heeft aangemeld? Geen probleem, jij denkt meteen in oplossingen en zorgt dat ze het beste beeld krijgen. Mooie promo voor het festival!

Kortom: een leuke vrijwillige functie waar veel te doen is maar ook veel energie uit te halen is!
Interesse in deze vrijwilligersfunctie? Mail zo snel mogelijk naar publiciteit@waterpop.nl. We kijken uit naar je motivatie!